افواہیں بے بنیاد، ترک ڈرامہ ارطغرل غازی جلد نشر کیا جائے گا: پی ٹی وی

لاہور: (ویب ڈیسک) وزیراعظم عمران خان کے پسندیدہ ترک ڈرامے ’’ارطغرل غازی‘‘ نے خواہش ظاہر کی کہ ڈرامے کی اردو میں ڈبنگ کر کے اسے پی ٹی پر نشر کیا جائے جس کی تیاریاں شروع کر دی گئی ہیں۔ پی ٹی وی اردو ڈبنگ کےساتھ ترک ڈرامہ سیریل ارطغرل بہت جلد نشر کرے گا۔

پاکستان ٹیلی ویژن نے معروف ترک ڈرامہ ”ارطغرل غازی“ کی اردو میں ڈبنگ کا سلسلہ رکنے کی تصدیق کردی اور سرکاری ٹی وی نے اپنے جاری کردہ ایک بیان میں ڈبنگ رکنے کی وجہ بتاتے ہوئے کہا ہے کہ ’پی ٹی وی فی الحال ”ارطغرل“کی ڈبنگ کے بہترین آپشنز پر کام کررہا ہے۔

پاکستان ٹیلی ویژن کی طرف سے سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹویٹر پر ٹویٹ کرتے ہوئے بتایا گیا ہے کہ ترک ڈرامہ سیریل ارطغرل غازی پی ٹی وی پر نہ چلائے جانے کے حوالے سے تمام تر افواہیں بے بنیاد ہیں۔ پی ٹی وی اردو ڈبنگ کےساتھ ترک ڈرامہ سیریل ارطغرل بہت جلد نشر کرے گا۔


سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹویٹر پر پاکستان ٹیلی ویژن کی طرف سے مزید لکھا گیا کہ آجکل پاکستان ٹیلی ویژن اسلامی تاریخ پر مبنی ترک ڈرامے ارطغرل غازی کی ڈبنگ کے حوالے سے بہترین ٹیم کے انتخاب کے عمل میں مصروف ہے تاکہ ڈرامے کا اصل تاثر برقرار رکھا جا سکے۔

پی ٹی وی کی طرف سے ٹویٹر پر مزید لکھا کہ پی ٹی وی اپنے ناظرین کو ڈرامہ سیریل کی نشریات کے شیڈول کے حوالے سے پی ٹی وی نیوز سمیت پاکستان ٹیلیوژن کےآفیشل ٹویٹر اورفیس بک ڈیجیٹل فورمز پربھی آگاہ کرتا رہےگا

واضح رہے کہ مشرقِ وسطی، جنوبی افریقا اور جنوبی امریکا میں میں کامیابیوں کی دھاک بیٹھانے کے بعد ایکشن سے بھرپور ترک ڈرامہ سیریل ’’ ارطغرل غازی‘‘ نے پاکستان میں بھی پنجھے گاڑھ دیئے ہیں۔ ڈرامے کی مقبولیت کے بعد وزیراعظم پاکستان عمران خان کی طرف سے حکم دیا گیا ہے کہ اس ڈرامے سیریل کے پانچ سیزن کو اردو میں تیار کیا جائے تاکہ عوام اس ڈرامے کو آسانی کیساتھ سمجھ سکیں۔

پاکستان میں ڈرامہ ’’ارطغرل غازی‘‘ ہی نہیں بلکہ ترکی کے متعدد ڈرامے بہت زیادہ پسند کیے جاتے ہیں۔ چند عرصہ قبل ’’میرا سلطان‘‘ ڈرامے نے بھی پاکستان میں مقبولیت کے تمام ریکارڈ توڑ دیئے تھے۔ ارطغرل غازی ڈرامہ سیریل 13 ویں صدی کا بنا ہوا ہے اور اسے ترکش گیمز آف تھرونز بھی قرار دیا جا رہا ہے، ڈرامے میں سلطنت عثمانیہ کے آغاز کے بارے میں بتایا گیا ہے۔

یاد رہے کہ مقبوضہ کشمیر میں بھی ترک مشہور ڈرامہ ارطغرل غازی، جسے ترک گیمز آف تھرونز‘ بھی کہا جا رہا ہے، کو پسند کیا جا رہا ہے، ڈرامے کی خاص بات ہے کہ اسے دنیا کے مختلف ممالک میں دیکھا جا رہا ہے اور لوگ اسے بہت پسند کر رہے ہیں۔ ترک ڈرامے ارطغرل غازی کو کشمیری شہری انٹرنیٹ و کیبل کی سہولت موجود نہ ہونے کے باوجود دیکھ رہے ہیں، اس ڈرامے کو لوگ اپنے اہل خانہ کیساتھ دیکھ رہے ہیں۔

اپنا تبصرہ بھیجیں